Prowadzenie sprzedaży za pomocą własnej strony internetowej lub innych portali wymaga załatwienia kilku ważnych spraw. Pierwszą z nich jest transport. Internauci zamawiający produkty od firmy znajdującej się dziesiątki lub setki kilometrów nie będą po nie specjalnie przyjeżdżali. W takiej sytuacji sprzedawca wysyła ja przez tanie przesyłki kurierskie. Podczas robienia zakupów w sieci, wiele osób zwraca szczególną uwagę na cenę dostarczenia. Znajdują kilka takich samych produktów oferowanych przez różnych sprzedawców i porównują ceny. Decydują się na ten produkt, którego cena i koszt przesyłki jest najtańszy. Niekiedy jest to kilka, a w innych przypadkach kilkanaście złotych. Wykorzystując tanie przesyłki kurierskie zwiększamy szanse na wybieranie oferowanych przez nas produktów.
Cena produktu
Nie mogąc uzyskać zamierzonych zysków, trzeba sprawdzić co ma na to wpływ. W wielu wypadkach okazuje się, że jest to cena produktu. Najwyższa spośród wszystkich sprzedawców sprawi, że nikt lub mało kto będzie u nas kupował. Pamiętajmy, że większość mieszkańców Polski za wykonywanie pracy w firmie otrzymuje minimalne wynagrodzenie. Chcąc zamówić produkty przez Internet, szukają tych najtańszych. W takiej sytuacji konieczne powinno być obniżenie ceny oferowanej przez nas. Zauważymy, że będą do nas kierowane pytania ofertowe oraz zamówienia. Ich realizacja będzie wpływała na osiągane zyski. Warto co pewien czas analizować ceny oferowane przez konkurencję. Będziemy wiedzieli czy nasze nie są zbyt niskie lub zbyt wysokie.
Prowadząc sprzedaż przez globalną sieć internetową dobrze jest oferować tanie przesyłki kurierskie, ponieważ zapewniają one dodatkowych klientów.