Zielony System
ZielonySystem.plCiekawostkiTechnologie › Maksymilian Cyrek – inbound marketing jako przyszłość Internetu

Maksymilian Cyrek – inbound marketing jako przyszłość Internetu

Inbound Marketing 5Świat marketingu usłyszał o nowym trendzie, który ma być coraz bardziej popularny. Specjaliści od szeroko rozumianej tematyki e-marketingu prognozują, że będzie to przyszłość internetu i wszystko będzie szło w stronę dobrego kontentu. Czy sprawdzą się te przewidywania fachoców i speców od e-marketingu? Czy sieć przestanie przymominać jeden wielki śmietnik? Czym właściwie jest Inbound Marketing, którym zachwycają się największe marketingowe głowy?

Jak praktycy odnoszą się do nowego, marketingowego trendu? – Inbound Marketing to zdecydowanie nowa jakość, która może zrewolecjonizować podejście do działań strategii marketingowych – mówi właściciel agencji interaktywnej Internet Technologies Maksymilian Cyrek. – Jeśli chodzi o pozycjonowanie to z pełną odpowiedzialnością mogę powiedzieć, że teksty tzw. preclowe umierają już śmiercią naturalną, zaś zaczyna się liczyć dobry kontent na blogach, portalach branżowych etc. – dodaje Maksymilian Cyrek właściciel agencji Cyrek Internet Technologies.

Czy jest szansa, aby dobra, wysokowartościowa treść stała się obowiązującym standardem w internecie? Myślę, że jest to możliwe, gdyż Inbound Marketing polega na tym, aby klient sam wyszukał interesującą go treść/informację. Z doświadczenia wiem, że ludzie mają już dosyć nachalnego i uprzykrzającego życie marketingu. Obecnie człowiek odbiera w ciągu dnia tyle bodźców ile osoba żyjąca sto lat temu w ciągu roku swojego życia. – Ten szeroki strumień musi być w jakiś sposób ograniczony przez selektywny dobór informacji przez samego zainteresowanego. Nie jesteśmy w stanie „przetrawić” tak ogromnej ilości wiedzy, dlatego też wygrywać będzie treść wartościowa, które w jakiś sposób zwróci uwagę klienta, a co najważniejsze utrzyma ją na dłużej – przekonuje Maksymilian Cyrek.

Kiedy zatem możemy spodziewać się uwolnienia internetu od bezwartościowego spamu? Oby stało się to jak najszybciej. Na zachodzie Inbound Marketing wg Maksymiliana Cyrka jest już dosyć dobrze funkjonującym bytem, zaś w Polsce agencje reklamowe dopiero nieśmiało stawiają pierwsze kroki w tej odmianie czy nurcie marketingu.

Powiązane artykuły
Warto poczytać