Zielony System
ZielonySystem.plPieniądzePraca › Katalogi – skuteczna forma prezentacji oferty

Katalogi – skuteczna forma prezentacji oferty

Wiele elementów reklamowych to bezużyteczne gadżety, w które wierzą inwestorzy. Według niektórych plastikowy długopis czy naklejka – ma kogoś przekonać do tego, żeby przyszedł i zrobił zakupy.


Każdy gadżet reklamowy ma przede wszystkim spełniać określone zadanie. Większość takich materiałów jest bardzo kosztowna i wymaga sporego nakładu finansowego. Warto więc zaplanować ich funkcjonalność aby inwestycja jaką poczynimy była konkretnie skanalizowana.
wszystkie materiały reklamowe, które zawierają nasze hasło reklamowe lub logotyp to materiały, które przede wszystkim utrwalają nasz wizerunek w świadomości klienta. Chodzi w nich o to, aby klient, który chce wymienić opony – pomyślał akurat o twoim zakładzie wulkanizatorskim a nie o innym. Nie jest to jednak takie łatwe. Ponieważ aby długopis, który mu wręczysz spełniał swoje zadanie – musiałby być długopisem, którym klient posługuje się codziennie – więc musiałby być to markowy i drogi długopis. Jednak fundowanie tego rodzaju gadżetów mija się całkowicie z celem. Długopis reklamowy, który wręczysz klientowi będzie musiał przede wszystkim walczyć z wieloma wizytówkami i banerami reklamowymi.


W wyborze artykułów reklamowych warto również pomyśleć o konkurencji. Dzięki odpowiednio dobranej formie promocji – nawet najlepszy zakład wulkanizacyjny uda się prześcignąć. Pamiętaj żeby odpowiednio sprecyzować grupę docelową i konkretnie sprecyzować – dlaczego akurat do ciebie mają się zgłosić po produkt lub usługę.


Najlepszą formą reklamy jest forma angażująca odbiorcę, który musi podjąć pewną interakcję z twoją firma. Ważne jednak aby nie zapominać o podstawowych materiałach, takich jak ulotki, czy inne materiały drukowane.
 

Powiązane artykuły
Warto poczytać